Skip to content

Hoe gebeurt de levering en ophaalvan de photobooth?

Wat is onze leverzone?

We bieden photobooths aan voor verhuur in heel België. We zorgen zelf voor de levering en ophaal van de photobooth, zodat je deze niet met een koerier moet terugsturen. Kies bij de boeking het adres voor levering en ophaal. Deze adressen kunnen verschillend zijn (evenementenlocatie, thuis, werkplaats…) De opbouw en afbouw, die zeer eenvoudig en snel gebeuren, zijn niet inbegrepen in onze aanbiedingen (afbouw is optioneel wel beschikbaar).
Pablo toont je de leverzone in België

Het leverschema

Een paar dagen voor het evenement

Een paar dagen voor je evenement ontvang je een e-mail ter bevestiging van de dag en het tijdstip voor de levering op het aangegeven adres (thuis, bij vrienden of familie, op het werk of de locatie van het evenement).

Op de dag van levering

Op de dag van de levering (donderdag of vrijdag) ontvang je een sms ter bevestiging van de preciese levertijd.

Gedurende de volledige huurperiode

Je geniet van je photobooth, je gasten kunnen meteen printen en alle foto’s worden sowieso in het geheugen van het toestel bewaard (inclusief de foto’s die zijn genomen wanneer het printpapier op zou zijn).

De dag van de ophaal van de photobooth

Onze chauffeur komt langs op het ingevoerde adres (maandag of dinsdag). Dit kan hetzelfde adres zijn als voor de levering maar het kan ook op een ander adres.

Adreswijziging en wijziging van de levertijden

Het is mogelijk om je leveradres en ophaaladres te wijzigen tot 24 uur voor je evenement. Ga hiervoor naar het profiel waar al je boekingen worden weergegeven. Door op de pictogram in de kolom “Acties” te klikken, kan je het adres wijzigen en bevestigen. Als je evenement in minder dan een week tijd plaatsvindt, neem dan contact met ons op om na te kijken of het mogelijk is om deze wijziging in onze levertrajecten te integreren.

Om al onze klanten gratis te leveren worden de meest efficiënte en ecologische levertrajecten opgesteld. Het is daarom niet mogelijk om de datum of levertermijnen te wijzigen. Mocht het toch niet mogelijk zijn om op het afgesproken adres te leveren, dan kan je het leveradres wijzigen binnen een straal van 20km, alsook de verantwoordelijke voor de levering/ophaal aanpassen via je online profiel.

et, porta. nunc massa ipsum accumsan ipsum in amet, facilisis risus. eget

Contact

Heb je vragen over een van onze aanbiedingen of een andere vraag?
We beantwoorden ze graag!

Je kan meteen via onderstaande link een offerte aanvragen. Om snel een antwoord op je vragen te krijgen, vind je in onze faq’s de meestgestelde vragen.

Als je geen antwoord vindt op je vraag, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de telefoon of via onze online chat.